Všechny typy studentských karet budou plně funkční druhý den po zaplacení poplatku na pokladně. V Testovacím centru PEF funguje karta okamžitě po zaplacení.
Chci MHD kupón na ISIC
K registraci studentského průkazu ISIC v on-line systému PID Lítačka pro nákup zlevněného studentského jízdného v pro MHD a PID (tarif Student 19-26 let), je nutné mít průkaz ISIC prodloužený na nový akademický rok (např. platnost 12/2025). V opačném případě se může stát, že u Vašeho průkazu ISIC nebude možné ověřit veškeré parametry potřebné k nákupu zlevněného jízdného a ISIC nebude v systému akceptován. Prodloužení licence můžete zakoupit na pokladně v přízemí budovy Knihovny ČZU.
V UIS nemám fotografii - na koho se obrátit?
Fotografie do Univerzitního informačního systému si studenti nahrávají sami - fotografií se myslí klasická pasová fotografie o rozměrech 3,5 x 4,5 cm. Soubor vkládané fotografie musí mít koncovku .jpg a maximální velikost 500 kB. Pokud jste fotografii do systému nahráli, ale ona se přesto při výdeji karet nezobrazuje, znamená to, že se data z UIS nepřepsala do systému karet správně. Tento problém pak řeší Jaroslav Roth . V případě jeho nepřítomnosti obraťte se na IT Helpdesk (helpdesk@czu.cz, +420 22438 4444).
Ztracená či ukradená karta - co dělat?
V případě ztráty lze kartu pro případ zneužití zablokovat telefonicky nebo osobně v Kartovém centru, které se nachází v přízemí budovy Knihovny. Po nalezení karty lze kartu odblokovat telefonicky nebo osobně v Kartovém centru. Pokud karta nebyla nalezena, dostavte do Kartového centra, kde Vám bude vydána karta nová.
Kde se mohu na ČZU nechat vyfotit?
ČZU již nemá žádné interní pracoviště, které by poskytovalo fotografické služby pro studenty. Pro potřeby výdeje karet potřebujete fotografii v elektronické podobě, kterou následně nahrajete do UIS - lze tedy využít nějakou pasovou fotografii, kterou již máte. Pokud potřebujete klasické fotografie, nejbližší možností je využít fotografického automatu ve vestibulu metra A - Dejvická. Tuto fotografii si pak můžete naskenovat v Malé studovně v knihovně.
Nefunkční a poškozená karta - co dělat?
V průběhu studia karta může přestat pracovat - přestanou na ni reagovat čtečky, neumožňuje vstupy do učeben a budov. Pokud byla karta poškozena mechanicky, nelze na ni vztáhnout záruku (kartu doporučujeme nosit v pevném pouzdře a neohýbat ji) a budete si muset koupit kartu novou a zaplatit příslušný poplatek. Pokud došlo k interní závadě, novou kartu vám vyrobíme zdarma. V případě ztráty funkčnosti karty se prosím obracejte na Kartové centrum (přízemí knihovny, hatskevich@lib.czu.cz, +420 22438 4039).
Od kdy se vydávají karty a jaká je platnost licence?
Do 31.8. vydáváme karty s validací do konce aktuálního kalendářního roku. Od 1.9. pak karty s validací pro následující rok. Stejné časové rozmezí platí i pro dokoupení licenci GTS. Do tohoto data vydáváme karty s validací do konce aktuálního roku a validaci na příští rok si musí zájemce dokoupit sám.
Jak si prodloužím platnost ISIC?
Po předložení karty zakoupením licence pro aktuální rok v pokladně v přízemí budovy Knihovny ČZU.