Všechny typy studentských karet budou plně funkční příští den po zaplacení.
Chci MHD kupón na ISIC
K registraci studentského průkazu ISIC v on-line systému PIDLítačka pro nákup zlevněného studentského jízdného v pro MHD a PID (tarif Student 19 – 26 let), je nutné mít průkaz ISIC prodloužený na nový akademický rok (platnost 12/2020). V opačném případě se může stát, že u Vašeho průkazu ISIC nebude možné ověřit veškeré parametry potřebné k nákupu zlevněného jízdného a ISIC nebude v systému akceptován. Revalidační známku můžete koupit v pokladně v přízemí Knihovny ČZU.
Chci vrátit deposit 300 Kč a zrušit UEP
Pokud chcete zrušit UEP a nebo ukončujete své studia (pobyt) na ČZU. Depozit bude vrácen po předložení platné ISIC / Studentské karty ve studentské pokladně v přízemí knihovny.
V UIS nemám fotografii - na koho se obrátit?
Fotografie do Univerzitního informačního systému si studenti nahrávají sami - fotografií se myslí klasická pasová fotografie o rozměrech 3,5 x 4,5 cm. Pokud jste fotografii do systému nahráli, ale ona se přesto při výdeji karet nezobrazuje, znamená to, že se data z UIS nepřepsala do systému karet správně. Tento problém pak řeší Jaroslav Roth . V případě jeho nepřítomnosti obraťe se na Helpdesk (Rektorát, přízemí helpdesk@czu.cz).
Ztracená či ukradená karta - co dělat?
V případě nalezení karty ji, prosím, odevzdejte na Helpdesk (Rektorát, číslo dveří 001).
V případě ztráty lze kartu proti zneužití zablokovat telefonicky nebo osobně na Helpdesku nebo v Kartovém centru.
Po nalezení karty lze kartu odblokovat v kartovém centru knihovny či na helpdesku. Pokud karta nebyla nalezena, dostavte do Kartového centra v knihovně, které Vám vydá kartu novou.
Kde se mohu na ČZU nechat vyfotit?
ČZU již nemá žádné interní pracoviště, které by poskytovalo fotografické služby pro studenty. Pro potřeby výdeje karet potřebujete fotografii v elektronické podobě, kterou následně nahrajete do UIS - lze tedy využít nějakou pasovou fotografii, kterou již máte. Pokud potřebujete klasické fotografie, nejbližší možností je využít fotografického automatu ve vestibulu metra A - Dejvická. Tuto fotografii si pak můžete naskenovat v Malé studovně v knihovně.
Nefunkční a poškozená karta - co dělat?
V průběhu studia karta může přestat pracovat - přestanou na ni reagovat čtečky, neumožňuje vstupy do budov a nelze využívat Univerzitní elektronickou peněženku. Pokud byla karta poškozena mechanicky, nelze na ni vztáhnout záruku (kartu doporučujeme nosit v pevném pouzdře a neohýbat ji) a budete si muset koupit kartu novou a zaplatit příslušný poplatek. Pokud došlo k interní závadě, novou kartu vám vyrobíme zdarma. V jakémkoli případě ztráty funkčnosti karty (vstupy, UEP, menza, ... ) se obracejte na Ing. Tomáše Patočku.
Od kdy se vydávají karty a revalidační známky pro další rok?
Do 31.8. vydáváme karty s validací do konce aktuálního kalendářního roku. Od 1.9. pak karty s validací pro následující rok. Stejné časové rozmezí platí i pro validační známky. Do tohoto data vydáváme karty s validací do konce aktuálního roku a validaci na příští rok si musí zájemce dokoupit sám.
Jak si prodloužím platnost ISIC?
Zakoupením revalidační známky pro aktuální rok v pokladně v přízemí budovy knihovny.